Spotkanie prasowe 11. edycji Fashion Designer Awards

Spotkanie prasowe 11. edycji Fashion Designer Awards

Na Mysiej 3 w Warszawie odbyło się spotkanie prasowe 11. edycji najważniejszego konkursu dla młodych projektantów Fashion Designer Awards, którego pomysłodawczynią i producentką jest Joanna Sokołowska-Pronobis. Temat tegorocznej edycji to "My City, My Energy". Obecni na spotkaniu prasowym byli jurorzy, m.in: Rafał Michalak (duet MMC Studio), Vasina, duet Paprocki&Brzozowski, Agnieszka Więdłocha, Dorota Williams, Joanna Horodyńska, Weronika Płocha, Marzena Singh, Ewa Podleśna-Ślusarczyk.

Uczestnicy spotkania zabrali gości w porywającą podróż do miejsc, które ich inspirują najbardziej, które dla nich są tytułowym "city" – wybraliśmy się więc do Berlina, Łodzi, Paryża, Londynu, Nowego Jorku, ale miastem do którego wszyscy wracają jest Warszawa.

Finał FDA


Podczas spotkania prasowego podróżowaliśmy z jurorami do ich ulubionych miast, w 11. edycji również na laureatów czekają inspirujące podróże, zwycięzca pojedzie do Mediolanu na City Milan Fashion Week z Partnerem Głównym – producentem Batonika Duplo oraz do Paryża na targi Premier Vision z Cisowianką Perlage, a dodatkowo na 3rd International Young Designers Contest do Kijowa, poza tym wybrany finalista na targi Tissue Premier do Lille we Francji z partnerem konkursu Electrolux Polska.

Tegoroczny temat "My City, My Energy" jest wibrujący pozytywną energią, zabiera młodych projektantów do miejsc, które ich inspirują, do miast, które swoją mocą porywają ich do twórczego działania. Jestem przekonana, że pod wypływem tych emocji powstaną świetne kolekcje konkursowe.

Joanna Sokołowska-Pronobis

Jestem związana z Łodzią, która mnie bardzo inspiruje, ma taką mieszankę urody i brzydoty, industrialna, szara, ale też poprzez niezwykłe murale bardzo kolorowa, uwielbiam energię Łodzi, mam nadzieje, ze niektórzy uczestnicy 11.edycji wybiorą Łódź jako swoją inspiracje do tegorocznego tematu "My City, My Energy".

Agnieszka Więdłocha

Na finalistów czekają jeszcze staże w dziale kostiumografii i charakteryzacji TVN S.A., w pracowni MMC Studio i w pracowni duetu „Paprocki&Brzozowski”, a także wiele publikacji w mediach oraz nagroda finansowa 20 tys. złotych. Zwycięzca 11. edycji otrzyma również półroczny kontrakt od DPD Pickup – niezawodną dostawę przesyłek.

Pressday

Partnerami beauty 11. edycji FDA są AA Wings of Color oraz Quantum Clinic.

Spotkanie poprowadziły: Joanna Sokołowska-Pronobis oraz Gabi Drzewiecka.

Do konkursu można się zgłaszać do 31 marca 2020!